tirsdag 8. april 2014

Foto i interiøret



NIBs utfordring for april er foto i interiøret og her er mitt bidrag. Jeg har laget en liten bildevegg bak sofaen hvor jeg stor sett har hengt opp bildene ved hjelp av tack-it. Praktisk for oss som er litt over gjennomsnittet glad i å bytte om litt:-) De fleste bildene har jeg tatt selv. Det hender jo at man tar et blinkskudd i ny og ne. Det er bare å knipse i vei:-)

Det fine ørnebildet er et trykk jeg fant på et loppemarked på bedehuset, mens elefanten oppe til venstre har jeg tegnet av fra en elefantranke jeg kjøpte en gang på Indiska. 

Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. Hei Barbro
    Fin bildevegg med en blanding av fotografier og litt annet.
    Glad dag til deg! Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  2. Så fint det var:)
    Er så koselig med slike bildevegger ♥

    SvarSlett